Search
Close this search box.
پخش ویدیو
Rotary UPS
یو پی اس روتاری قلب تمامی یو پی اس های روتاری پیلر، سیستم پرآوازه UNIBLOCK می باشد و این یو پی اس ها از توان kVA150 تا MVA 50 با دو ساختار متفاوت کوپل شده با دیزل و یا مستقل از دیزل قابل ارائه هستند. UNIBLOCK UBT+ با بازدهی بیش از 97٪، بالاترین قابلیت اطمینان را به همراه پیشرفته ترین تکنولوژی، در طراحی منحصر به فرد و گزینه های تطبیق پذیر هر دوساختار UPS ای یا کوپل شده با دیزل ارائه می کند. این در حالی است که UBTD+ با همان میزان قابلیت اطمینان، به دلیل وجود دیزلی که داراست، کارآمدترین منبع تغذیه با فضای مناسب می باشد.

یو پی اس های روتاری

یو پی اس روتاری +UNIBLOCK UBT

+UNIBLOCK UBT یک سیستم UPS با تکنولوژی پیشرفته است. طراحی منحصر به فرد با گزینه های تطبیق پذیر، +UBT را به وسیله ای کاملا مناسب برای تاسیسات موجود یا جدید فراهم کرده است.

یو پی اس +UNIBLOCK UBTD دیزل روتاری

سیستم های روتاری دیزلی UPS پیلر از نوع UNIBLOCK ، نشان دهنده کارآمد ترین و قابل اعتمادترین منبع تغذیه برای کاربردهای حیاتی است.

یو پی اس UNIBLOCK UBR هیبرید روتاری

ماشین Uniblock به دلیل امپدانس خروجی پایین توانایی تامین جریان لحظه ای تا 14 برابر جریان نامی را دارد. این جریان با این دامنه بالا حتی در زمان نبود برق شهر نیز قابل تامین است و خود امنیت فوق العاده ای در شبکه ایجاد میکند.

چرا UNIBLOCK UPS

ویژگی های UNIBLOCK

کارایی یک سیستم UPS تأثیر مستقیمی بر هزینه های انرژی و سرمایشی دارد. +UNIBLOCK با میزان بهره وری تا 97٪، استانداردهای جدیدی را در بخش UPS داراست و تمام تنظیمات آن موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. کارایی رنج دستگاههای جدید یونی UNIBLOCK+ به همراه ذخیره سازهای انرژی، جهت بالا بردن بهره وری ارائه می شوند. این بدان معناست که تمام تنظیمات یو پی اس های UNIBLOCK+ ، هزینه ها را روز به روز و سال به سال کاهش می دهد.

گزینه های UNIBLOCK

گزینه هایی در یو پی اس های روتاری UNIBLOCK وجود دارد که برای نیازهای خاص مشتریان در اختیار آنها قرار می گیرد. • خنک کننده آب – UNIBLOCK نیاز به سیستم تهویه مطبوع و تهویه اضافی را از بین می برد. • واحدهای کانتینری – سیستم UNIBLOCK نیز به عنوان واحدی با کارایی بالا و مقرون به صرفه است و البته به جای آن، یو پی اس Uniblock UBTD Diesel آماده است تا در مکان های مختلف یا در مواردی که برنامه ای مانع از فعالیت طولانی مدت در سایت شود کار کند.